Přejme si být štíhlí – Pierre Franckh

Přejme si být štíhlí – Pierre Franckh

Ano, je to tak. Úspěch dosažení jekéhokoliv cíle začíná v naší hlavě. A o hubnutí to platí dvojnásob. V překladu této knihy je oslovena pouze ženská část čtenářů, ale kniha může pomoci ke změně myšlení všem, i pánům a tím dosažení vašeho cíle. Skvěle to vyjadřuje komentář jedné čtenářky:

Řekla bych, že knížka Přejme si být štíhlí – 11 klíčů k ideální váze, má daleko větší dosah, než se podle nadpisu může zdát. Ano, je o hubnutí, je to praktická příručka, jak zhubnout, je o změně myšlení, ale je to také hlavně o návratu a znovu nalezení sebe sama. O tom: mít se rád, neodsuzovat se, nesoudit se – pozor, neplést se sobectvím! Proto, mám pocit, má tato kniha přesah i do zdravotní oblasti, protože: jak uvnitř, tak vně.

preme si byt stihly

Originál: Wünsch dich schlank, Autor: Pierre Franckh, Vydal: ANAG, 2011

 

O tom, jak zhubnout, přemýšlí mnoho lidí. Odhalte příčiny, přestaňte jíst ze smutku či rozčilení a tělo vám s lehkostí vytvoří postavu, o které sníte. Nezapomeňte, že hubnutí začíná v hlavě.

Když duše hladoví, tělo jí

 

Tělo si na nic nehraje – reaguje, a sice na sebemenší nervové impulzy. Dokonce i jediná myšlenka způsobí „skutečný zázrak“. Tato síla myšlení a přesvědčení nám může přinést prospěch a „štíhlé myšlení“ – takže ideální postava už nadále nezůstane jen snem. V této knize je vyzdvižena velká síla AFIRMACE. Věnujte jim pozornost, dokážou opravdu zázraky.

Učiňte rozhodnutí a stanovte si jasné cíle. Buďte k sobě laskaví, usmívejte se na sebe. Naučte se mít se rádi. Krůček po krůčku spějte k vysněným cílům. Diety často na nás nefungují nebo mají jen dočasný účinek. Proč? To vysvětluje Pierre Franckh ve své knize Přejme si být štíhlí – 11 klíčů k ideální váze

Objevte 11 klíčů, které vám otevřou cestu k trvalé štíhlosti:

 

  1. Přeměň svá přání na cíle
  2. Uvědom si co jíš
  3. Přeměň svá stará a negativní přesvědčení
  4. Mysli na to, že jsi štíhlý
  5. Změň své staré negativní zvyky
  6. Dívej se na sebe očima lásky
  7. Mluv se svým tělem jen v dobrém
  8. Využij metodu 3 otázek
  9. Vytvoř si zóny bez jídla
  10. Zeštíhli své okolí
  11. Neposuzuj druhé podle jejich váhy

 

Přeměň svá přání na cíle. Tím, že se rozhodneme, získá naše přání vůli a tím se zaměří na něco určitého. Ten, kdo má před sebou jasný cíl, překonává snadněji všechny překážky. Kdo svůj cíl nezná, těžko k němu dojde. Je to též otázka priorit a zaměření se na ně. Nejdříve si určete malé cíle. Mnoho malých úspěchů je skvělá motivace. A z mnoha malých úspěchů se poté stane maraton.

Uvědom si co jíš. Je nutné přetáhnout rozum na svou stranu. Některé kroky se můžou zdát zbytečné nebo až směšné. Alespoň náš rozum je tak vyhodnocuje. Rozum může být náš největší protivník nebo náš největší pomocník. V prní fázi je nutno si uvědomit, jaká je vlastně současná realita. Nehodnoťte, jen analyzujte. Pozorujte vaše návyky. Možná budete překvapeni, ale je to nezbytné pro uvědomění si, co skutečně za den skonzumujeme a hlavně za jakých okolností. To, čeho jsme si vědomi, můžeme ovlivnit.

Přeměň svá stará a negativní přesvědčení. Bez této proměny zůstane vše při starém. Často se hodnotíme stejným způsobem, jakým nás hodnotili naši rodiče, rodina, přátelé, okolí. Např. přezdívky (často nelichotivé), které jsme dostávali v dětství nebo od partnerů. Většina našich vzorců chování je nevědomá a převzatá od jiných osob. Když změníme názor na sebe, změníme tím automaticky sebe.

Mysli na to, že jsi štíhlý. Je to jednoduché. Prakticky se identifikuji s mým novým já. Přesvědčíme tak náš mozek, že už se nacházíme ve stavu, jaký si přejeme. Budete se cítít lépe, tělo se bude cítit lépe a podle toho bude také reagovat. A co více!? I okolí zaregistruje změnu.

Změň své staré negativní zvyky. Pokud chceme změnu, nemůžeme očekávat, že nastane jen tak. Nemůžeme jít stejnou cestou jako dosud a čekat že dojdeme k jinému cíli. Je nutno si uvědomit, jaké chyby děláte a napravit je.

Dívej se na sebe očima lásky. Několik málo větiček vyjádří důležitost této kapitoly: „Když se odmítáme, odmítají nás i ostatní“ „Co milujeme, s tím také dobře zacházíme“ „Jen pokud přijmeme sebe, dokážeme přijmout lásku druhých“

Mluv se svým tělem jen v dobrém. Navazuje na předchozí kapitolu a vyzdvihuje důležitost pozitivního myšlení. Pokud se máme rádi a líbíme se sami sobě, je těžké, aby to takto nevnímalo i okolí a zároveň na to neodpovědělo naše tělo. Pamatujte si, že to, co vidíte v zrcadle, je vždy jen výsledek toho, co si myslíte sami o sobě.

Využij metodu 3 otázek, která ti pomůže účinně zanalizovat tvé staré návyky a efektivně je odstranit. Vědomí je první krůček k nápravě. Mám hlad? Proč jím? Mám už dost? Pochopili jste správně. Je nutno „odautomatizovat“ náš způsob stravy a dodat tělu skutečně to, co potřebuje a ve správném množství.

Vytvoř si zóny bez jídla. Jsou místa, na kterých jsme si vyloženě natrénovali jíst. Většinou u počítače, na gauči u televize, cestou z práce … Náš mozek je zvyklý, že k určitému místu patří i jídlo. Musíme ho přeprogramovat a tyto reflexy vymazat z paměti.

Zeštíhli své okolí. Nečekejte rady, jak donutit vaše rodinné příslušníky, kolegy nebo přátele zhubnout. Jedná se o zeštíhlení vašeho okolí, místa k životu. Je dobré se zbavit starých „zátěží“ v bytě, v kanceláři a zeštíhlit tak i vaši mysl

Neposuzuj druhé podle jejich váhy. Toto bude težké. Moderní doba je přímo založena na kultu krásy, štíhlosti a kritice ostatních. Každopádně bychom měli mít na paměti jedno: Soudíš-li ostatní, hodnotíš tím především sám sebe!

 

Existuje též meditační CD Přejme si být štíhlí napomáhající změně myšlení, které pak vede k úspěchu!. Ukázku naleznete zde:  https://www.youtube.com/watch?v=PEjJlD8QfjQ:

 

O autorovi česky: www.pierre-franckh.cz

Doporučení na další zajímavé knihy nebo jiná média naleznete zde

Hubnutí není nemožné, jen musíte vědět, jak na to. Až budete připraveni, máme pro vás velmi efektivní 10-ti denní a měsíční programy Italské diety, která opravdu funguje.

Není na co čekat – bude se vám žít lehčeji!


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>